English Phone conversation / Anglais Conversation téléphonique

Inter-company training

Who is the training for?

All public

Level reached

CEFRL - Level A1

Duration

At the client's discretion

Language(s) of service

DE EN FR LU ...

Goals

Phone communication skills / Phone Conversation for Business.

Compétences en communication téléphonique.

Effektive Telefonkommunikation / Telefonkonversation.

Contents

Grammar, professional vocabulary for effective phone conversation.

Développer votre grammaire, vocabulaire professionnel pour la communication téléphonique professionnelle.

Grammatik und professioneller Wortschatz für effektive Telefonkommunikation.

Evaluation

Level-test, final assessment at the end of the course.

Un test pour évaluer votre niveau, une évaluation finale à la fin du cours.

Einstufungstest vor Kursbeginn, Abschlussprüfung mit Test am Ende des Kurses

Certificate, diploma

We will issue you with a Certificate of Participation at the end of the course. Nous vous délivrerons une attestation de fréquentation à la fin du cours. Wir stellen Ihnen am Ende des Kurses ein Teilnahmezertifikat aus.

Mode of organisation

One-to-one or Group training.

Formations individuelles ou en groupe.

Einzel- oder Gruppenunterricht.

These courses might interest you