FR Comment bien analyser le langage non verbal d’un prospect ou d’un client en utilisant les bonnes techniques pour maximiser ses chances de succès Op Ufro Perséinlech a berufflech Entwécklung - Zwëschemënschlech Bezéiungen - Kierpersprooch 01.01.2099
FR Intelligence émotionnelle vs IQ: le combat du siècle ! Op Ufro Perséinlech a berufflech Entwécklung - Perséinlech Effizienz - Emotional Intelligenz 01.01.2099
FR Développez votre motivation et votre champs des possibles Op Ufro Perséinlech a berufflech Entwécklung - Perséinlech Effizienz 01.01.2099
EN Feedback culture: awakening strength... or how to avoid switching to the dark side Op Ufro Perséinlech a berufflech Entwécklung - Zwëschemënschlech Bezéiungen - Berufflech Kommunikatioun 01.01.2099
FR Négocier ce qui vous tient à cœur Op Ufro Perséinlech a berufflech Entwécklung - Zwëschemënschlech Bezéiungen - Verhandlungsmethodologie 01.01.2099